Tym samym stało się drugą pod względem popularności lokalną rozgłośnią radiową.
"To bardzo dużo, biorąc pod uwagę fakt, że radio nadaje Łagodne Przeboje dopiero od grudnia 2003 roku" – powiedział dyrektor Radia Plus Radom, ks. Jacek Wieczorek. Tak dobre wyniki to nie tylko efekt dobrego programu i wspaniałej muzyki, ale także przeprowadzonych akcji promocyjnych, takich jak: reklama w lokalnej prasie, patronaty nad najważniejszymi lokalnymi imprezami masowymi, czy... samolot latający nad Radomiem i okolicami z wielkim bannerem Radia Plus Radom. – dodaje Robert Rafał Kolasa, Szef Biura Promocji i Reklamy Radia Plus. Świetnie wypada Radio Plus w grupie radomian w wieku 30-49 lat: udział w rynku słuchalności jest jeszcze wyższy i osiąga aż 15,4%!
Radio Plus Radom jest także liderem, jeśli chodzi o średni czas słuchania, który wynosi ponad 244 minuty, czyli aż 60 minut dłużej niż w pozostałych rozgłośniach lokalnych! Dyrektor stacji jest pewien, że to nie koniec ekspansji łagodnych przebojów w Radomiu.

"Otrzymujemy coraz więcej sygnałów, że nasze radio świetnie wpisało się w klimaty radomskich biur, zakładów, urzędów, a przede wszystkim domów. Z łagodnymi przebojami wiąże się coraz więcej osób – to dla nich znakomita odskocznia od codziennych problemów, kłopotów i stresu. Dlatego jesteśmy przekonani, że radomianie jeszcze bardziej pokochają Radio Plus. To przecież dla nich przygotowujemy najlepszy serwis informacyjny, który obejmuje najważniejsze wydarzenia z regionu, kraju i świata, nadajemy programy z zakresu publicystyki religijnej oraz transmitujemy codziennie Mszę św., to im przekazujemy najważniejsze informacje z kręgów kultury, sztuki, a także sportu i rekreacji, z nimi podróżujemy po miejskich ulicach, dla nich przygotowujemy skuteczne przekazy reklamowe! Radomianie zaczynają to doceniać, co widać po wynikach badań...".

* Źródło: SMG/KRC a Millward Brown Company,
Udział w rynku: m. Radom, all 15+, dni powszednie, luty-kwiecień 2004











