Sukcesy "naj"

Udany 2002 rok

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Mimo trudnej i bardzo konkurencyjnej sytuacji na rynku prasy kobiecej, w minionym roku "naj" odnotował wiele sukcesów. Za okres: styczeń - listopad 2002, w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku,  tygodnik odnotował największy przyrost liczby czytelników w swoim segmencie, bo aż o 23,2% (wzrost o 716 185 czytelników)*. Największy jest także przyrost wśród kobiet czytających tygodnik o 19,6% (wzrost o 480 093 czytelniczek). ** *(PBC General (SMG/KRC), 01-11.2002 (n=33 261) vs 01-11.2001 (n=33 476), COW, cała populacja, opracowanie G+J Polska)**(PBC General (SMG/KRC), 01-11.2002 (n=17 050) vs 01-11.2001 (n=17 172), COW, kobiety, opracowanie G+J Polska) Według danych ZKDP, tygodnik Naj zajmuje drugie miejsce pod względem sprzedaży, osiągając średnią w okresie styczeń-wrzesień 2002: 472 tys. sprzedanych egzemplarzy. - Tak więc "naj" zanotował aż 53% wzrost sprzedaży w porównaniu z trzema pierwszymi kwartałami 2001 roku. Pismo zwiększyło o 4% swój udział w sprzedaży całego segmentu, kosztem dwóch największych rywali, tj. "Przyjaciółki" - spadek o 4% i "Pani Domu" - spadek o 5% (ZKDP,01-09.2002 vs 01-09.2001). Tygodnik "naj" zajmuje również drugą pozycję w segmencie tygodników kobiecych pod względem wpływów reklamowych. Od stycznia do listopada 2002r sprzedano 387 stron reklamowych. Wpływy reklamowe brutto za w/w okres wyniosły 23.292.000 zł. Dla porównania, "Przyjaciółka" sprzedała 345 stron (28.023.000 zł), "Pani Domu: 316 stron (21.055.000 zł), a "Tina" 251 stron (6.698.000 zł) (Expert Monitor, 01-09.2002, wpływy brutto bez autopromocji) - mówi Magda Malicka, Dyrektor Wydawniczy G+J Polska. Od lutego kolejne zmiany w "naj" - pismo będzie drukowane na nowym papierze.

- Zmienia się także stopniowo layout pisma. Nie zmieniamy jego charakteru, ale chcemy, by nasz tygodnik był jeszcze bardziej elegancki i nowoczesny. Słuszność naszej strategii potwierdza stale rosnąca grupa czytelników "naj", dla których w nowym roku przygotowaliśmy mnóstwo niespodzianek. Już w styczniu rozpoczynamy, trwający cztery tygodnie konkurs organizowany wspólnie z Programem I Polskiego Radia. "Wielki Konkurs Tygodnika Naj i Zimy z Radiową Jedynką" trwać będzie od 27.01 do 21.02.03, a zapowiedzi na antenie programu I PR pojawiać się będą już od 27 stycznia. Ta zima może być gorąca dla naszych czytelników. Nasz konkursowy Bałwanek rozdzieli wśród grających 100 tys. złotych - dodaje Magda Malicka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online