Sumoka reklamuje „Prezentobranie” w T-Mobile na kartę (wideo)

Startuje kampania reklamowa T-Mobile na kartę wspierająca promocję „Prezentobranie”. Głównym bohaterem akcji, przygotowanej przez firmy G7 i Starcom, jest zawodnik sumo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sumoka reklamuje „Prezentobranie” w T-Mobile na kartę (wideo)

W ramach promocji „Prezentobranie” użytkownicy T-Mobile na kartę za każde doładowanie użytkownik mogą otrzymać m.in. pakiety minut, SMS-ów czy transmisji danych z internetu. Natomiast doładowując konto kwotą od 25 zł zyskuje się szansę na wylosowanie nagród rzeczowych, m.in. notebooków, telewizorów plazmowych, aparatów cyfrowych i ekspresów do kawy. Promocja jest prowadzona od początku br.

W reklamach „Prezentobranie” występuje sumoka o imieniu Paki Monki który korzystającym z T-Mobile na kartę młodym ludziom rzuca paki SMS-ów, internetu i minut w prezencie za doładowania. W bohatera wcielił się autentyczny zapaśnik sumo - ważący prawie 250 kilogramów i mierzący 205 cm wzrostu Donny Tolutasi Faaeteete Masoe-Potoi.

Akcja reklamowa od 1 maja będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie oraz punktach sprzedaży (materiały BTL). Reklamy do kampanii przygotowała agencja G7, spoty wyreżyserował Max Rocchetti, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu