Super Express obniża cennik reklam

Od 18 września br. zmieniają się ceny reklam w wydaniu warszawskim Super Expressu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zniesiony został podział cenowy na strony redakcyjne i ogłoszeniowe, dla których obowiązywać będzie jednakowa stawka. Cena jednego modułu na stronie redakcyjnej wynosić będzie 450 zł netto dla wydań codziennych i sobotnich (dotychczas 620 zł na stronach redakcyjnych i 310 zł na ogłoszeniowych), oraz 550 zł netto dla wydania piątkowego (dotychczas 770 zł na stronach redakcyjnych i 390 zł na ogłoszeniowych).

Zmianom uległy także ceny stron okładkowych dodatku, oraz formatów specjalnych. Nowy cennik jest podstawą budowy atrakcyjnej oferty reklamowej Super Expressu na rynku warszawskim.

- Nowy cennik jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów rynku i jest podstawą tworzenia atrakcyjnej oferty reklamowej Super Expressu na rynku warszawskim. Ceny są uśrednione pomiędzy dotychczasowymi cenami reklam na stronach redakcyjnych a cenami na stronach ogłoszeniowych - powiedział nam Piotr Lewak z Media Express Sp. z o. o., wydawcy “SE”.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska