„Super Express” podniósł cenę

Cena egzemplarzowa większości wydań dziennika „Super Express” (Grupa ZPR Media) wzrosła o 20 groszy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

O 20 groszy, 2,70 do 2,90 zł, podrożały wydania „Super Expressu” w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i wydania sobotnio-niedzielne. Natomiast wydanie piątkowe bez zmian kosztuje na razie 2,99 zł.

Poprzednio „Super Expressu” podrożał w połowie ub.r., w poszczególne dni jego cenę podwyższono o 49-50 groszy.

Spółka Time, wydająca „Super Express” i grupę czasopism oraz sprzedająca ofertę reklamową kilku stacji radiowych, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 2,6 proc. do 292,84 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 36,17 mln zł do 16,87 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa