„Super Express” z nową loterią „Słoneczko” i książkami

W poniedziałek 15 lipca br. rusza nowa loteria „Super Expressu” (Murator) pod nazwą „Słoneczko”. Jednocześnie do gazety zaczynają być dodawane książki.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach wakacyjnej loterii audiotekstowej „Słoneczko”, która potrwa przez 8 tygodni, od poniedziałku do czwartku w „Super Expressie” drukowane będą kody uprawniające do udziału w losowaniu gotówki.

Natomiast w weekendy organizowana będzie dodatkowa zabawa „Bonus dla Bystrzaka”, gdzie czytelnicy po odnalezieniu w swoim numerze telefonu określonej pary liczb będą mogli wygrać dodatkową gotówkę.

grafika

15 lipca wraz z „Super Expressem” będzie można także zakupić książkę "Wilcze oczy" (cena z gazetą 1,80 zł). To pierwszy tom norweskiej sagi o wikingach, kolejne egzemplarze będą dostępne w samodzielnej sprzedaży. Z kolei od wtorku do części nakładu gazety dołączane będą książki z serii „Super Kryminał” (cena z gazetą 2,99 zł).

grafika

Wprowadzeniu loterii oraz sagi towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Polo Tv, Eska TV), radiu (Polskie Radio, Radio Zet, Eska, Eska Rock, Vox, Wawa), miesięcznikach Muratora, a także autopromocja w grzbiecie głównym gazety, w dodatku telewizyjnym „SE TV” oraz na stronie se.pl.

Kampania promocyjna została przygotowana przez dział marketingu „Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu loteryjnego odpowiada spółka Supermedia Interactive. Media zewnętrzne zakupił Starcom.

Z danych ZKDP wynika, że w maju br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wyniosła 157 153 egz. (zobacz szczegóły).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii