Peszko, Dudek i lokalny futbol w nowej kampanii Superbetu

“Mam te ligi rozkminione!” – mówi w najnowszym spocie reklamowym bukmachera Superbet ambasador marki Sławomir Peszko, odnosząc się do obstawiania rozgrywek piłkarskich w niższych ligach w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Peszko, Dudek i lokalny futbol w nowej kampanii Superbetu

Superbet może się pochwalić szeroką ofertą prematch i live na III oraz IV ligę i wokół tego zbudował oryginalną kampanię. 

Nowy spot to historia dwóch ambasadorów Superbet – Jerzego Dudka i Sławomira Peszki – którzy wspólnie lądują na trybunach w Kraśniku. Tam delektują się futbolem najbliższym sercu kibica, tym lokalnym, gdzie fani mogą dopingować „chłopaków z sąsiedztwa”. Korzystając z szerokiej oferty zakładów na niższe ligi, mogą skutecznie obstawiać mecz na żywo w Superbet, korzystając ze swoich obserwacji. 

Spot realizowany przez agencję Key Story był kręcony na stadionie – i przy dużym wsparciu - czwartoligowej Stali Kraśnik, a dialogi ambasadorów do złudzenia przypominają te, jakie wielu kibiców, właściwie na każdym małym stadionie w naszym kraju, toczy regularnie przy okazji każdego spotkania. Już niebawem w ramach kampanii Superregio ukaże się również drugi spot, w którym do duetu ambasadorów dołączy Mateusz Borek. 

- W Superbet jesteśmy przede wszystkim fanami sportu i emocji, a te z znajdujemy nie tylko na wielkich stadionach, ale też na tych mniejszych, gdzie w gronie najbliższych znajomych możemy oglądać w akcji kolegów z osiedla czy znajomych ze szkoły. To dlatego pojawiamy się nie tylko na stadionach takich jak legendarna Maracana, ale też dbamy o lokalny, polski futbol w ramach Superregio. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów i dać im możliwość obstawiania tego, co jest im naprawdę bliskie. O tym właśnie opowiada nasza najnowsza kampania, przeznaczona do kanałów digital i social media – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu w Superbet Polska.



- W naszym portfolio sponsoringowym nie brakuje wielkich marek, jak Lech Poznań, Górnik Zabrze, GKS Katowice czy Wisła Kraków, jesteśmy również dumnym sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich, ale patrzymy nie tylko na te największe stadiony i najpopularniejsze dyscypliny sportu. To dzięki marce Superbet fani mogą cieszyć się największymi w regionie turniejami w dart czy szachy, a za sprawą Superregio jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie serca sympatyków lokalnego futbolu biją mocniej. Dlatego też w najnowszej kampanii postanowiliśmy skupić się właśnie na naszej ofercie, bezapelacyjnie najlepszej na rynku, na rozgrywki III oraz IV ligi piłkarskiej. Dzięki naszym ambasadorom, którzy w naturalny sposób łączą doświadczenie z największych sportowych aren z pasją i miłością do lokalnego futbolu, jeszcze lepiej możemy połączyć naszą markę z kibicami – podkreśla Bartosz Malaka, head of marketing & sponsoring w Superbet Polska i dodaje: – Stadiony lokalnych klubów to miejsce spotkań kibiców, którzy znają się od lat i przez długi czas, często siedząc niezmiennie na tym samym miejscu, wspierają swój zespół. Wiedzą o nim praktycznie wszystko, są wyposażeni w informacje, których pozazdrościłby im niejeden skaut, dlatego dajemy im możliwość dołożenia dodatkowej dawki emocji i postawienia na swój klub. 

Superbet wystartował z kampanią już teraz, w drugiej części rundy jesiennej, planując mocny relaunch na wiosnę. Wówczas, po wznowieniu piłkarskich rozgrywkach w niższych ligach po zimowej przerwie, planowane są liczne dodatkowe aktywacje na boiskach III i IV ligi w ramach projektu Superregio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"