"Superowoce dla superwłosów" w kampanii zmienionej marki Garnier Fructis

Marka produktów do pielęgnacji włosów do włosów Garnier Fructis przechodzi przemianę, której towarzyszy kampania w telewizji, na outdoorze, w przestrzeni cyfrowej i punktach sprzedaży. Akcję pod hasłem "Superowoce dla superwłosów" przygotowały firmy Agencja Warszawa, Big Picture, Zenith i Value Media.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Superowoce dla superwłosów" w kampanii zmienionej marki Garnier Fructis

W ramach przemiany marka Fructis prezentuje konsumentom nowe formuły bez parabenów, o owocowych właściwościach, które mają być skuteczniejsze i zostały przetestowane dermatologicznie. Inspiracją dla opracowania nowych formuł szamponów, masek i produktów do pielęgnacji włosów wszystkich linii nowego Fructis stały się owoce. Składnikami produktów Fructis są amla, awokado, masło karite, kokos, jagody acai, granat, grejpfrut, a także ogórek. Pozostałe składniki aktywne to trzcina cukrowa, ekstrakt z zielonej herbaty, proteiny oraz witamina B3 i B6 wraz z sokiem z jabłek.

Nowy Fructis to także nowe opakowania, wykonane w 25% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, które w 100% nadają się do ponownego użycia. Ponadto pojawiły się dwie zupełnie nowe linie kosmetyków do pielęgnacji włosów: Hydra Fresh oraz Oil Repair 3 Butter.

Zmianę w portfolio marki Fructis wspiera kampania "Superowoce dla superwłosów", prowadzona w telewizji, na outdoorze, w kanale digital oraz w punktach sprzedaży (promocje w sklepach). Towarzyszą temu działania PR, w tym media relacje oraz współpraca z wybranymi influencerami.

Działania marketingowe prowadzi Agencja Warszawa, a komunikację PR powierzono agencji Big Picture. Za zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Zenith, a za media online – Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów