Superprodukcja w kinowej kampanii soków Fortuna (wideo)

W kinach ruszyła kampania reklamowa soków Fortuna utrzymana w konwencji superprodukcji filmowej. Akcję przygotowały firmy Red8, Mediacom i New Age Media Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa soków Fortuna pokazuje zawarte w nich owoce jako gwiazdy filmowe opowiadające o występie w superprodukcji. Przekaz pod hasłem „Fortuna. Najlepsze owoce w roli soku” ma podkreślać wyjątkowość i najwyższą jakość tych produktów oraz to, że nie zawierają dosypywanego cukru. Konwencja filmowo-telewizyjna jest wykorzystywana w reklamach Fortuny od dwóch lat – również w kampanii prowadzonej latem br. (więcej na ten temat).

W ramach obecnej akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w kinach sieci Cinema City przed filmem „Jedz, módl się i kochaj”. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediacom we współpracy z New Age Media Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+