„SuperSTARcie” reklamowane w radiu, internecie i na outdoorze

W poniedziałek 29 września br. ruszy kampania reklamowa nowego show TVP2 „SuperSTARcie”. Akcja obejmie radio, internet oraz środki komunikacji miejskiej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„SuperSTARcie” reklamowane w radiu, internecie i na outdoorze

W kampanii radiowej wykorzystane zostaną stacje RMF FM, Radio ZET oraz Jedynka, zaś w internecie reklamy pojawią się w Onecie i na Wirtualnej Polsce. Reklamy znajdą się też na środkach komunikacji miejskiej w największych miastach Polski. Kampanii zewnętrznej towarzyszą spoty autopromocyjne na antenie TVP2.

Kreację kampanii przygotowało biuro marketingu Telewizji Polskiej. Media zakupiły konsorcjum Equinox Polska i Value Media. Akcja potrwa do 31 października 2014 r.

grafika

W programie „SuperSTARcie” 10 gwiazd rywalizować będzie ze sobą wykonując piosenki z różnych gatunków muzycznych. Show poprowadzą Marika i Antoni Królikowski, a emitowany on będzie w piątki o 21.05 począwszy od 3 października br. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"