„Surowi rodzice 2” z mniejszą widownią. 17,4 mln zł z reklam

Drugi sezon reality-show „Surowi rodzice” śledziło średnio 2,15 mln osób, mniej aż o 540 tys. niż nadawaną rok wcześniej pierwszą edycję. TVN w czasie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku, a przyniósł on z reklam 17,4 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Surowi rodzice 2” nadawani byli na antenie TVN w okresie od 24 lutego do 19 maja br. w niedziele o godz. 20.00. Średnia oglądalność reality-show wyniosła 2,15 mln widzów. Przełożyło się to na 13,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownią zanotował odcinek programu pokazany 14 kwietnia br. Oglądało go 2,28 mln widzów.

W porównaniu z pokazywaną rok temu pierwszą serią reality-show TVN straciło 540 tys. widzów. Wówczas „Surowych rodziców” oglądało 2,69 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 16,71 proc. oraz 20,22 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w czasie emisji formatu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem rynku była TVP1, pokazująca wówczas głównie „Pogodę” oraz „Ranczo”, co dało jej 30,72 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu („Tylko muzyka 5” oraz „Szybcy i wściekli”; 14,52 proc.). Z kolei za TVN uplasowała się TVP2 (cykl filmów fabularnych „Kino na Maksa”; 7,19 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.

Wpływy reklamowe przy emisji drugiej serii reality-show wyniosły 17,4 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W każdym odcinku programu „Surowi rodzice” widzowie mogą zobaczyć jak dwóch sprawiających kłopoty swoim rodzicom nastolatków wysyłanych jest na tydzień do innych , bardziej „surowych” rodziców. Mieli oni za zadanie spróbować poprawić zachowanie bohaterów. Reality-show oparty jest na brytyjskim formacie “The World's Strictest Parents”. TVN nie zdecydowała jeszcze, czy pokaże trzeci sezon programu.

Oglądalność „Surowych rodziców 2” odcinek po odcinku (dane NAM od TVN)

Konkurencja w czasie emisji reality-show

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele