Od numeru lipcowego (na rynku 5 czerwca) miesięcznik Świat Kobiety ukazywać się będzie w zmienionej formule merytorycznej. Zmiany wprowadzono po długofalowych badaniach fokusowych na terenie całej Polski, zarówno na czytelniczkach tego magazynu, jak i konkurencji - podano w komunikacie.
W wyniku ww. zmian rozbudowano niektóre działy (np. moda, kuchnia, emocje, wnętrza, prawo), rezygnując z innych (Baba XXI wieku). Ponadto dodano 8 kolumn eksperckich w działach moda, uroda, emocje, prawo, kuchnia.
Świat Kobiety otrzyma silną kampanię promocyjną w prasie (magazyny Wydawnictwa Bauer m.in. Tele Tydzień, Tele Świat, Życie na gorąco, Tina, Rewia, Świat i ludzie, Chwila dla Ciebie i inne) i telewizji (TVP 1 i 2, TVN i Polsat) . Do końca roku emitowane będą , pierwsze tego typu w segmencie poradnikowym, 30-sekundowe spoty reklamowe, podkreślające poradnikowy i ekspercki charakter magazynu.

Nowe claimy reklamowe Świata Kobiety to hasła: "Świat Kobiety - najwięcej sprawdzonych porad" i "Świat Kobiety dla każdej z nas".
Łącznie na promocję Świata Kobiety wydawnictwo przeznaczy do końca roku ponad 3 miliony złotych.
Autorem nowej kampanii telewizyjnej jest firma Happy Hours. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:CIA.
luty - rynek miesięczników poradnikowych20072006ZKDPSprzedaż ogólemŚwiat Kobiety469956455938Dobre Rady455637469251Poradnik Domowy441732413653Olivia390739402227Claudia356046461671











