Świat łatwego prasowania w nowej kampanii Philips

W poniedziałek startuje kampania telewizyjna dedykowana generatorom pary Philips PerfectCare (Philips Polska). Podobnie jak w ubiegłym roku, reklama promuje hasło „Witaj w świecie łatwego prasowania”, ale tym razem spot został wzbogacony o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników żelazka tej marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Świat łatwego prasowania w nowej kampanii Philips

Obecna kampania telewizyjna generatorów pary Philips PerfectCare „Witaj w świecie łatwego prasowania” została odświeżona. W spotach, które będą emitowane od 5 do 30 września w popularnych polskich kanałach telewizyjnych, dodano rezultaty ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników żelazka PerfectCare, z której wynika, że 95 proc. z użytkowników jest zadowolonych ze swojego żelazka.

Komunikacja towarzysząca kampanii „Witaj w świecie łatwego prasowania” ma za zadanie podkreślenie trzech głównych benefitów żelazek Philips PerfectCare: możliwości prasowania w pionie, braku ryzyka przypalenia wszystkich tkanin oraz bardzo silnego wyrzutu pary.

Kampania telewizyjna  generatorów wsparta jest także emisją spotu na platformach VOD, aktywacją wizerunkową i sprzedażową oraz materiałami POS. Dodatkowo do końca roku trwa promocja konsumencka: „Odbierz filtr do żelazka gratis”. Po zakupie żelazka z generatorem pary Philips oraz zarejestrowaniu produktu, konsument otrzymuje filtr IronCare w prezencie.

Nie udało nam się ustalić, jakie agencje przygotowały nową kampanię żelazek Philips.

Poprzednią kampanię żelazek Philips pod tym samym hasłem jesienią ub.r. przygotowały i realizowały agencje Lubię to - linked by Isobar i Carat Polska (należące do Dentsu Aegis Network Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"