W nowej kampanii promocyjnej LinkedIn podkreśla, w jaki sposób można wykorzystać platformę do znalezienia idealnej ścieżki kariery i odblokowania własnego potencjału.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-i-twitter-stracily-ponad-milion-polskich-uzytkownikow-dluzej-na-snapchacie-i-tiktoku ##
- Zaczyna się od małej dziewczynki, która znajduje się w zupełnie zwyczajnym miejscu: pralni samoobsługowej. Ale szybko dowiadujemy się, że jest tu coś więcej niż widać na pierwszy rzut oka. Wystarczy odrobina inspiracji z powiadomienia LinkedIn przy sąsiednim telefonie, aby rozpocząć niespodziewany i ekstrawagancki taniec z własnym potencjałem. Przyszłość ożywa, pełna możliwości i nieskończonych opcji do odkrycia - opisują ideę kreatywną twórcy kampanii.
Swoim zasięgiem akcja obejmie stacje telewizyjne, social media i digital.

Kampania „Find your in” została stworzona przez agencję reklamową Droga5.











