Świat oczami młodych w globalnej kampanii LinkedIn

Biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn rozpoczął globalną kampanię reklamową „Find your in”, przygotowaną przez Droga5.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Świat oczami młodych w globalnej kampanii LinkedIn

W nowej kampanii promocyjnej LinkedIn podkreśla, w jaki sposób można wykorzystać platformę do znalezienia idealnej ścieżki kariery i odblokowania własnego potencjału.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-i-twitter-stracily-ponad-milion-polskich-uzytkownikow-dluzej-na-snapchacie-i-tiktoku ##

- Zaczyna się od małej dziewczynki, która znajduje się w zupełnie zwyczajnym miejscu: pralni samoobsługowej. Ale szybko dowiadujemy się, że jest tu coś więcej niż widać na pierwszy rzut oka. Wystarczy odrobina inspiracji z powiadomienia LinkedIn przy sąsiednim telefonie, aby rozpocząć niespodziewany i ekstrawagancki taniec z własnym potencjałem. Przyszłość ożywa, pełna możliwości i nieskończonych opcji do odkrycia - opisują ideę kreatywną twórcy kampanii.

Swoim zasięgiem akcja obejmie stacje telewizyjne, social media i digital.

Kampania „Find your in” została stworzona przez agencję reklamową Droga5.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?