Telewizja Polska promować będzie nowy magazyn lifestylowy TVP1 “Świat się kręci”, kolejne sezony seriali “Blondynka” (TVP1) i “Czas honoru” (TVP2) oraz talent-show Dwójki “The Voice of Poland”.
Działania reklamowe będą prowadzone w prasie (TV guide'y, magazyny kobiece), radiu, internecie, w kinach i z wykorzystaniem outdooru.

Kampanie ruszą w ostatnich dniach sierpnia i będą trwać trzy tygodnie. Promocja będzie najintensywniejsza tuż przed terminem premier poszczególnych formatów w TVP1 i TVP2.
Jesienią planowane są też działania promocyjne dla nowego kanału TVP Regionalna (obejmie one prasę regionalną, internet i radio) oraz dla stacji TVP Info, która stanie się pełnowymiarowym kanałem informacyjnym (akcja prowadzona będzie w tygodnikach opinii, internecie i w radiu).

Kreację kampanii przygotowało biuro marketingu TVP, a media zaplanowały i zakupiły domy mediowe Equinox Polska i Value Media, które wygrały ostatnio przetarg organizowany przez TVP (więcej na ten temat).











