„Świat według Kiepskich” przegrał z konkurencją. 11,2 mln zł z reklam

Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 2,31 mln widzów. Polsat w czasie jego emisji przegrał walkę o widza z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 11,2 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Jesienny sezon „Świata według Kiepskich” (emitowany w okresie od 5 września do 28 listopada br.) oglądało średnio 2,31 mln widzów, co przełożyło się na 14,88 proc. udziałów wśród wszystkich widzów oraz 17,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie Polsatu emitowany był w środy o godz. 20.00.

Polsat w czasie emisji „Świata według Kiepskich” przegrał rywalizację o widza z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. W tym czasie zdecydowanym liderem była TVP2, która emitowała serial „Barwy szczęścia” i miała wtedy 23,39 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu uplasowała się TVN (końcówka „Uwagi!”, serial „Na Wspólnej”; 17,67 proc.), a na trzecim - TVP1 (gł. „Sport” i „Prognoza pogody”; 15,52 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat zajmuje trzecie miejsce, wygrywając z TVP1.

Wpływy z reklam przy emisji jesiennego sezonu „Świata według Kiepskich” wyniosły 11,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online