Świat według Nespresso

Na mapach największych miast świata zaznaczają się jako miejsca, których nie wolno pominąć. Wysmakowane wnętrza zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół, wypełnione aromatem kawy zachęcają, by zajrzeć do środka i dać się porwać wyjątkowej atmosferze Nespresso.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W Warszawie, pod adresem Nowy Świat 47 mieści się niezwykłe miejsce zachęcające spokojem i obietnicą oderwania od zgiełku miasta. Od progu oczarowują nas niezwykłe ekspresy i kunsztowne filiżanki tworzące tu niepowtarzalną ekspozycję. Dzięki rozmaitości wzorów, kolorów i projektów, które wyszły spod rąk znakomitych artystów, z powodzeniem zastępują dzieła sztuki spotykane w najznakomitszych galeriach. Warszawski butik Nespresso, bo o nim mowa, to jeden z sieci 220 ekskluzywnych butików, jakie marka otworzyła w prestiżowych dzielnicach miast na całym świecie. Stały się one oazami nie tylko dla kawoszy, ale również dla koneserów sztuki oraz miłośników mody i designu.

We wnętrzach butików zaprojektowanych przez francuskiego architekta, Francisa Kremppa, królują dobry smak, elegancja i nowoczesność. Dzięki projektantowi butiki łączą w sobie aurę wysmakowanej galerii sztuki, wygodę ekskluzywnego salonu sprzedaży i przytulność saloniku kawowego, gdzie w miłej atmosferze możemy delektować się aromatycznym napojem. Aby podkreślić umiłowanie piękna i tworzyć niepowtarzalne kreacje komplementujące kawę, Nespresso zaprasza do współpracy światowych projektantów jak Manish Arora czy Andrée Putman. Wyniki ich pracy podziwiać można w akcesoriach do kawy oraz witrynach butików Nespresso aranżowanych wciąż na nowo z okazji świąt lub pojawienia się nowych produktów marki.

Ten świat stworzony przez Nespresso dostępny jest dla każdego. Pracujący w butikach specjaliści w dziedzinie kawy pomogą zapoznać się z wachlarzem 16 Grand Crus, zaproszą do degustacji i przybliżą różnice smaku i aromatu każdej z nich. Wykwalifikowany personel opowie też o pochodzeniu i procesie produkcji kawy. Z pomocą profesjonalisty, na żywo będziemy mogli przekonać się, jak działają wyjątkowe ekspresy i że mleczna pianka, jaką dzięki nim przygotowujemy poprzez naciśnięcie jednego przycisku, jest równie wspaniała jak ta, którą otrzymujemy w kawiarni. To wszystko składa się na unikatowe doświadczenie Nespresso, które sprawia, że każdy z odwiedzających butik, czuje się tu komfortowo i wyjątkowo.

Butiki Nespresso to nie tylko miejsca, gdzie kupić można wspaniałą kawę i ekspresy do jej przygotowania. Wyłamują się one z definicji zwykłego sklepu. Stały się destynacją samą w sobie, do której osoby kochające piękno wracają nie po zakupy, ale po dawkę dobrego stylu i niepowtarzalnej atmosfery.

Informacja o Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, w Szwajcarii, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 5 500 pracowników. W 2010 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 215 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2010r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com i  www.nespresso.com/mediacenter.

Informacje o Ecolaboration™

Platforma Ecolaboration™ to forma prowadzenia działalności firmy Nespresso, począwszy od pozyskiwania kawy, a skończywszy na recyklingu kapsuł, przynosząc wartość dodaną dla społeczeństwa. Misja programu Ecolaboration™ obejmuje trzy cele: ochrona przyszłości gatunków Grand Cru kawy, zarządzanie wpływami działalności firmy na społeczeństwo i środowisko naturalne – od ziarna kawy do filiżanki oraz poprawa jakości życia plantatorów kawy i ich społeczności. Więcej informacji pod adresem: www.ecolaboration.com/mediacenter

Dodatkowe informacje można uzyskać w:

Butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47,

godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00.

Pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii: 800 51 52 53.

Oraz na stronie internetowej www.nespresso.com/pl/pl

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele