Dębska, Boczarska, Socha i Wieniawa w świątecznej kampanii Apartu

Firma Apart, producent biżuterii zapowiedziała start świątecznej kampanii. Jej bohaterkami będą: Maria Dębska, Magdalena Boczarska, Małgorzata Socha i Julia Wieniawa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dębska, Boczarska, Socha i Wieniawa w świątecznej kampanii Apartu

W poniedziałek firma Apart na swoich profilach w social mediach (m.in. na Facebooku i Instagramie) opublikowała krótkie zapowiedzi wideo dotyczące startu bożonarodzeniowej kampanii marki. 

Opublikowano m.in. krótki film z planu zdjęciowego, zapowiedź kampanii z Mikołajem oraz 4 bardzo krótkie wideo dotyczące bohaterek kampanii. Pojawiły się w nich: Maria Dębska, Magdalena Boczarska, Małgorzata Socha i Julia Wieniawa. 

Cały świąteczny spot ma zostać upubliczniony już wkrótce. Wtedy też ma pojawić się więcej szczegółów dotyczących kampanii. Z naszych informacji wynika, że autorem koncepcji sesji zdjęciowej i zdjęć do kampanii jest Marcin Tyszka. 

Wcześniej w reklamach Apartu także Wieniawa i Lewandowska

W ubiegłorocznej reklamie na Boże Narodzenie marka znów pokazywała wyidealizowany świat pięknie i modnie ubranych rodziców i dzieci, cudownie i bogato przystrojony dom, prezenty w postaci głównie biżuterii. 

Przypomnijmy, że właśnie za taki obraz świąt Bożego Narodzenia marka została bardzo mocno skrytykowana w okresie przedświątecznym w 2020 roku i do tej pory jej ówczesna świąteczna reklama podawana jest jako przykład kryzysu wizerunkowego.       Wówczas Apart promował się spotem, w którym wystąpiły m.in. Małgorzata Socha, Julia Wieniawa i Anna Lewandowska. Sceneria reklamy była pełna przepychu, luksus wylewał się z każdego kadru reklamy. Tłem muzycznym spotu był utwór "Lubię wracać tam gdzie byłem" Zbigniewa Wodeckiego. 

Marce zarzucano, że w czasach lockdownu i pandemii, kiedy ludzie tracą pracę a niejednokrotnie także dorobek swojego życia, upada część firm, a kobiety protestują, bo właśnie w polskim parlamencie przegłosowano całkowity zakaz aborcji, Apart epatuje przesadnym luksusem, a kobiety pokazuje jako „puste i bezmyślne trzpiotki” zachwycającej się błyskotkami w bajkowym, zupełnie odrealnionym świecie. 

Mimo krytyki marka nie zmieniła kursu i bożonarodzeniową kampanię w 2021 roku utrzymała w podobnym stylu. Eksperci wskazywali wówczas, że całkowita zmiana komunikacji marki nie byłaby właściwym posunięciem.       

- Czy nam się to podoba czy nie, zeszłoroczna kampania Apartu prawdopodobnie była sukcesem sprzedażowym. A stało się to nie dzięki jakiejś wyszukanej strategii, tylko dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności: marka zbudowała zasięg dzięki parodii swojej cukierkowej, wręcz kiczowatej komunikacji - wyjaśniał wówczas w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Gonsior, niezależny konsultant i doradca marki.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu