Nowa promocja T-Mobile dotyczy klientów, którzy między 1 a 31 grudnia 2020 r. zdecydują się na jeden z pakietów abonamentowych S, M, lub L w opcji ze smartfonem. Każdy, kto w tym okresie podpisze umowę, będzie mógł zakupić taniej o 300 zł smartwatch w 24 ratach 0% bez abonamentu.
Do wyboru jest 11 modeli inteligentnych zegarków, w tym m.in. Oppo Watch 46 mm (łączny koszt 899 zł), Samsung Galaxy Watch3 (1599 zł) oraz Huawei Watch GT 2 (499 zł). Z promocji można skorzystać przez internet, w salonach operatora oraz telefonicznie.

Świątecznej promocji T-Mobile towarzyszy kampania z dwoma spotami telewizyjnymi ukazującymi pracę św. Mikołaja "od kuchni".
Kampania będzie prowadzona również w internecie, salonach sprzedaży oraz na nośnikach outdoorowych. Całość opracował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych prowadzi VMLY&R.

Na koniec września br. T-Mobile Polska miał 11,07 mln użytkowników, o 163 tys. więcej niż rok wcześniej. Kwartalne przychody telekomu zwiększyły się rok do roku o 0,6 proc. do 1,62 mld zł, a skorygowany zysk EBITDA AL - o 2,4 proc. do 433 mln zł.











