Świąteczna ramówka TV Puls z filmami i animacjami

TV Puls przygotowała na święta Bożego Narodzenia specjalną ramówkę. W okresie od 21 grudnia br. aż do początku stycznia 2014 roku kanał wyemituje wiele hitów filmowych, filmów familijnych oraz animacji.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Świąteczna ramówka TV Puls z filmami i animacjami

Stacja zaproponuje widzom takie znane hity filmowe jak np. „Mad Max” i „Mad Max pod Kopułą Gromu”, filmy przygodowe „Ostatni legion”, „Król Artur”, „Król Skorpion 2: Narodziny wojownika”, „Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły” czy „Szósty zmysł”. W ofercie nie zabraknie również komedii  jak „Człowiek, który gapił się na kozy”, „Kariera Nikosia Dyzmy” czy „Rycerze z Szanghaju”. W świątecznej ramówce TV Puls będzie można zobaczyć również filmy familijne. Premierę na antenie kanału będą miały obie części „Przyjaciela Świętego Mikołaja” produkcji Walta Disneya.

TV Puls pokaże również wiele animacji, jak np. „Wyprawa na Księżyc”, „12 prac Asterixa”, „Kubuś Puchatek: Puchatkowego Nowego Roku” oraz „Biała i Strzała podbijają kosmos”, a także premierową produkcję Disneya „Mickey: Bardziej baśniowe Święta” oraz „Ekspres polarny” w reżyserii Roberta Zemeckisa.

Świąteczna ramówka pojawi się w TV Puls już 21 grudnia br. i będzie obecna do pierwszych dni stycznia 2014 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement za listopad  br. wynika, że udział kanału TV Puls w grupie 4+ wynosi 3,29 proc. (więcej na ten temat).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii