"Najważniejszy jest czas z bliskimi" - w świątecznej reklamie Allegro. W kampanii Anna Dereszowska, Łukasz Grass i Odeta Moro

Serwis Allegro ruszyła z bożonarodzeniową kampanią, w której pokazuje, że najważniejsi są ludzie dookoła, a prezenty są tylko środkiem do spędzania z nimi wspólnie czasu. Przygotowały ją agencje Ogilvy i Starcom (Publicis Media). W kampanii pojawią się m.in. Anna Dereszowska, Łukasz Grass i Odeta Moro.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Najważniejszy jest czas z bliskimi" - w świątecznej reklamie Allegro. W kampanii Anna Dereszowska, Łukasz Grass i Odeta Moro

Tegoroczna kampania świąteczna Allegro ma opowiadać o tym, jak to prezenty mogą być idealnym pretekstem do wspólnie spędzonego czasu. Dlatego też wszystkie dostępne w ofercie świątecznej Allegro rzeczy zostały przeliczone na ilość czasu, jaką można dzięki nim spędzić z bliskimi.

Powstał specjalny kalkulator świąteczny, który po dokonaniu wyboru dla kogo i ile czasu chcemy przeznaczyć - proponuje nam idealnie dobrany prezent. - W tym roku nie tylko opowiadamy historie, ale także dajemy realne rozwiązania, które pomogą ludziom dobrać odpowiedni prezent dla bliskich. Storytelling oraz storydoing w jednym - mówi Maciej Twardowski, executive creative director w Ogilvy.

Kampania obejmuje kilkanaście filmów. - Chcieliśmy pokazać ludziom, że rozumiemy, co dla nich ważne. Dać im znać, że to, co kupią na Allegro, to coś więcej niż przedmiot. To pretekst do spędzenia razem czasu i szansa na wzmocnienie więzi z bliską osobą. Ta prosta myśl przyświeca w tym roku wszystkim naszym działaniom - dodaje Joanna Kobylińska-Andrzejak, brand management specialist Allegro.

Poza filmami, kalkulatorem, prezentów idea „Najważniejszy jest czas z bliskimi” zaistnieje w social mediach i odcinkach podcastów, które Allegro przygotowało wspólnie z agencją digital-contentową LiquidThread (Publicis Groupe).

Świąteczne podcasty pojawią się w kanałach twórców: TuOkuniewska, Słuchowisko, Karolina Sobańska, Dwóch Typów Podcast, Rock i Borys czy Kolega Ignacy oraz na landing page kampanii. 

W reklamach Anna Dereszowska, Łukasz Grass i Odeta Moro

Oprócz specjalnych odcinków z podcasterami, we współpracy z Onetem, powstała trzyodcinkowa seria podcastu, w którym prowadzącym jest profiler sądowy Jan Gołębiowski. W każdym odcinku, profiler pomaga znanej osobie (Anna Dereszowska, Łukasz Grass, Odeta Moro) dobrać najbardziej dopasowany prezent dla bliskiej osoby gościa. Seria podcastów jest dostępna w kanałach Onetu – serwis www oraz kanał YouTube.

Kampania, którą wspólnie z Allegro przygotowała agencja Ogilvy, prowadzona jest w telewizji, internecie i radiu.

Filmy wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu - Televisor, za udźwiękowienie - studio Juice. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom, a za pomysł i produkcję podcastów LiquidThread.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"