Kampania potrwa do 23 grudnia. Jej celem jest podkreślenie, że Auchan jest najlepszym miejscem na świąteczne zakupy oraz zaprezentowanie szerokiej, atrakcyjnej oferty, która ułatwia przygotowania do wyjątkowego, rodzinnego czasu.
Centralnym motywem kampanii jest Babcia, która jest nowoczesną, energiczną i pełną ciepła przewodniczką po świecie świątecznych zakupów. To ona przejmuje stery, podpowiada, doradza i z humorem prowadzi rodzinę przez wybór produktów w Auchan.
Brand hero kampanii symbolizuje mądrość, doświadczenie i serdeczność, wpisując się w prawdziwy insight wspólnego, rodzinnego przygotowywania Świąt.
Kampania obejmuje szeroki miks mediów: oprócz telewizji, w której emitowane są 30- i 15-sekundowe spoty, działania prowadzone są również w radiu, digitalu, social mediach oraz w mediach własnych Auchan.

Za kreację kampanii odpowiada Havas Warsaw, produkcję zrealizowało Dynamo Films, a za zakup mediów odpowiada EssenceMediacom.











