Sylwia Chada: z Media Impact Polska do Epic Makers

Sylwia Chada dołączyła do zespołu agencji Epic Makers (należącej do Agory), gdzie objęła stanowisko dyrektora biznesu.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Sylwia Chada: z Media Impact Polska do Epic Makers

Do jej obowiązków należy realizacja budżetu Epic Makers i stworzenie strategii dalszego rozwoju sieci. Będzie zarządzać biznesem agencji wspólnie z Łukaszem Grzejkiem, szefem Epic Makers.

Poprzednio Sylwia Chada była dyrektorem produktu wideo i sprzedaży produktów premium w biurze reklamy Media Impact Polska.

Wcześniej pracowała w firmie Atmedia Interactive, a także m.in. w Wydawnictwie Bauer i Grupie Polskapresse oraz Starcom i Pan Media Western.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu