Sylwia Dobkowska objęła stanowisko brand PR coordinator w Danone

Do zespołu public relations firmy Danone dołączyła Sylwia Dobkowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako koordynator ds. PR marki przejęła dotychczasowe obowiązki Moniki Olszewskiej, która rozstała się z koncernem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sylwia Dobkowska objęła stanowisko brand PR coordinator w Danone
Sylwia Dobkowska

Dobkowska jako brand PR coordinator jest odpowiedzialna za komunikację produktów Danone, Danio, Danonki, Activia, Actimel, Gratka, Fantasia i Alpro.

Sylwia Dobkowska od 2015 roku pracowała jako senior konsultant w agencji Publicis Consultants, w której opiekowała się markami z branży alkoholowej (Stock Polska) i AGD (BSH). Organizowała premiery i spotkania prasowe dla takich marek jak Siemens, Bosch czy Altax.

Wcześniej była konsultantem w MSL Warsaw, gdzie prowadziła biuro prasowe marki MPM. Współtworzyła społeczną kampanię Ministerstwa Zdrowia „Wyloguj się do życia”. Pracowała także dla takich klientów jak: Ferrero, Leclerc, Budimex i Groupon.

Z branżą PR związana od 2013 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"