Sylwia Grzeszczak w nowej kampanii Deichmann śpiewa o byciu sobą

„Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” - zachęca marka Deichmann w nowej odsłonie kampanii z udziałem Sylwii Grzeszczak, autorstwa agencji oS3. Ścieżką dźwiękową kampanii został ponownie singiel artystki pt. „Dżungla”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sylwia Grzeszczak w nowej kampanii Deichmann śpiewa o byciu sobą

Nowa kampania marki na sezon jesień / zima 2022 to kontynuacja wprowadzonej na początku 2022 roku platformy komunikacyjnej pt. “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”, która opowiada o poszukiwaniu wewnętrznej siły, pozwalającej pozostać wierną swoim przekonaniom w każdej sytuacji.

Ambasadorką kampanii, podobnie jak w sezonie wiosna / lato została Sylwia Grzeszczak – piosenkarka i artystka.

W każdej ze scen Sylwia, pokazując duży dystans do siebie, jest po prostu sobą - nieidealną, ale wyjątkową.

– Badania przeprowadzone po zakończeniu kampanii wiosenno-letniej pokazały, że rozpoczęta komunikacja została dobrze przyjęta przez grupę docelową marki i oceniona jako wiarygodna oraz zwracająca uwagę. Po pierwszej kampanii możemy stwierdzić, że nowa platforma ma pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek marki Deichmann, ale też na intencję zakupu - mówi Małgorzata Tyliba, head of marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann - Wybór Sylwii Grzeszczak jako ambasadorki również został oceniony jako trafny, gdyż z jednej strony wiarygodnie wpisuje się w nową komunikację, a z drugiej strony oceniono ją jako bardzo dobrze dobraną ambasadorkę do profilu marki.

Nowa kampania realizowana jest w podziale na odsłony wrześniową i październikową. Każdy ze spotów wraz z towarzyszącą im sesją zdjęciową utrzymany jest więc w klimacie konkretnego miesiąca.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/deichmann-buty-skorzane-jesien-zima-2019-20-po-prostu-dla-ciebie-w-reklamach-wideo ##

„Dżungla” Sylwii Grzeszczak w reklamie Deichmann

Ścieżką dźwiękową kampanii został ponownie singiel Sylwii Grzeszczak pt. „Dżungla”.

Wrześniowa odsłona kampanii wystartuje 5 września. W emisji będzie zarówno główny, 30-sekundowy spot, jak i trzy 15-sekundowe skróty, dostosowanie komunikatem do różnych grup docelowych kampanii, a także działania sponsorskie.

Każdy ze spotów będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Komunikacja w TVC będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Instagram i Facebook, na potrzeby których powstały odrębne wersje materiałów filmowych, dostosowane przekazem do różnych segmentów konsumenckich. Kampanii towarzyszą także działania w prasie, punktach sprzedaży Deichmann czy PR-ze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7