Sylwia Grzeszczak nową twarzą Deichmann

„Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” to hasło nowej platformy komunikacyjnej sieci sklepów obuwniczych Deichmann. Nową twarzą marki została piosenkarka Sylwia Grzeszczak.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sylwia Grzeszczak nową twarzą Deichmann

W nowej kampanii na sezon Wiosna / Lato 2022 marka Deichmann opowiada o poszukiwaniu wewnętrznej siły, by w każdej sytuacji być sobą - pozostać wierną swoim przekonaniom, móc zaufać swojemu instynktowi, a co najważniejsze - samej sobie.

- Każda kobieta mierzy się na co dzień z wieloma oczekiwaniami. Próbując im sprostać gonimy za doskonałością, przez co często zapominamy, że cenniejsza od bycia idealną jest wyjątkowość i niepowtarzalność, która tkwi w każdej z nas - mówi Małgorzata Tyliba, head of marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann. - Hasłem „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą" zachęcamy konsumentki, żeby budowały pewność siebie i skupiły się na tym, co w nich piękne i wartościowe, a nie na byciu idealnymi - dodaje Małgorzata Tyliba. 

Ambasadorką kampanii została piosenkarka Sylwia Grzeszczak.  

W kampanijnych spotach widzimy ją w różnych życiowych momentach – jako gwiazdę podczas przygotowań do koncertu czy sesji zdjęciowej, ale też koleżankę, sąsiadkę czy... zwariowaną panią domu.

Kampania zrealizowana jest w podziale na sezony Wiosna i Lato. Każdy ze spotów wraz z towarzyszącą im sesją zdjęciową utrzymany jest więc w innym klimacie.

Ścieżką dźwiękową kampanii został nowy singiel Sylwii Grzeszczak pt. „Dżungla”.

Wiosenna kampania Deichmann

Wiosenna odsłona kampanii wystartuje 28. marca. W emisji będzie zarówno główny, 30-sekudnowy spot, jak i trzy 15-sekundowe skróty, dostosowanie komunikatem do różnych grup docelowych kampanii, jak również działania sponsorskie. Każdy ze spotów będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD.

Komunikacja w telewizji będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Instagram i Facebook, na potrzeby których powstały odrębne wersje materiałów filmowych, dostosowane przekazem do różnych segmentów konsumenckich. Kampanii towarzyszą także działania w prasie, punktach sprzedaży Deichmann czy PR-ze.

Premiera letniej odsłony kampanii planowana jest na 2 maja.

Za koncept strategiczny nowej platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, która w 2021 roku wygrała przetarg na obsługę marki Deichmann.

Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych odpowiedzialne było studio Tango Production, a za postprodukcję odpowiadało studio Lunapark. Spot wyreżyserował Marcin Starzecki. Zdjęcia do kampanii są autorstwa Marka Straszewskiego. Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.

Deichmann w przeszłości angażował do kampanii reklamowych aktorkę i piosenkarkę Julię Wieniawę czy piosenkarkę Margaret.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"