Kobus będzie odpowiedzialna za działania m.in. dla marek Aldi, LOT, Goldenmark, Future Processing, Wienerberger oraz wspieranie procesów new business.
Doświadczenie Sylwii Kobus to ponad 15 lat współpracy z agencjami przy koordynacji projektów w ramach działań marketingowych 360 sprecyzowanych na działania w digitalu. Pierwsze kompetencje zdobywała w grupie Havas Poland w agencji marketingu relacyjnego, tworząc i koordynując programy motywacyjno-lojalnościowe B2B i B2C oraz promocje konsumenckie z wykorzystaniem mechanizmu big data, business intelligence, marketingu CRM-owego. Współpracowała z markami, takimi jak: Coca-Cola, Volvo, Hortex, Danone, Beskidzkie, Mazda, Dometic Poland, WWF Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pawel-kurtycz-senior-strategy-planner-whites ##
Do Grupy Digitalowej Whites należą również agencja marketing automation Vecton oraz digital product design studio GoodC.












