Na nowym stanowisku Kruszyniewicz będzie odpowiedzialna za tworzenie i rozwój strategii marketingowej dla inwestycji biurowych w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Wcześniej zajmowała się koordynacją działań komunikacyjnych Skanska Property Poland i budowaniem wizerunku firmy jako dewelopera zielonych budynków biurowych.
Kruszyniewicz jest absolwentką Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego w specjalności ekonomia międzynarodowa oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w zakresie public relations i strategicznego komunikowania w firmach.

Jakub Zagórski wcześniej zdobywał doświadczenie zawodowe pracując dla firmy Microsoft jako project manager i konsultant w zakresie technologii i biznesu. Przez ostatnie trzy lata zajmował się zarządzaniem projektami, sprzedażą i marketingiem. Wprowadził na polski rynek trzy produkty z branży IT.
Zagórski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Ukończył również studia Canadian MBA organizowane przez Szkołę Główną Handlową.











