We wrześniu br. Sympatię (Ringier Axel Springer Polska), działającą pod adresem sympatia.onet.pl, odwiedziło 1,27 mln użytkowników, czyli 4,51 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 81,25 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Natomiast Kochaj.pl, rozszerzona wersja Sympatii (do jesieni 2017 roku działająca jako Sympatia Plus), zanotowało 74,1 tys. użytkowników i 482,4 tys. odsłon. Dostęp do obu serwisów, tak samo jak do kilku innych witryn randkowych, jest płatny, za darmo można korzystać jedynie z podstawowych opcji. Na Sympatii cennik zaczyna się od 16,90 zł (za miesiąc) do 49,90 zł (za rok), a na Kochaj.pl - od 60 zł (pakiet Premium na miesiąc) do 240 zł (pakiet SuperPremium na cztery miesiące).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-wrzesien-2019-interii-tvn-i-tvp-w-gore-onet-i-wp-pl-przed-allegro-gemius-pbi,7170828919781505a ##

Na Badoo.com 814,5 tys. internautów wykonało 40,57 mln odsłon, na Flirt.com 405,9 tys. odwiedzających wygenerowało 2,22 mln odsłon, natomiast Erodate.pl zanotowało 383,4 tys. użytkowników i 19,31 mln odsłon.
eDarling.pl miał 160,7 tys. odwiedzających i 2,19 mln odsłon, natomiast skierowany do homoseksualistów Fellow.pl przy 142,8 tys. użytkowników zanotował 3,77 mln odsłon.
Z kolei tylko jako aplikacja mobilna funkcjonuje Tinder. Jego wyniki mocno się zmieniają, w trzecim kwartale br. miesięcznie miał średnio 387,2 tys. realnych użytkowników.

Z miesiąca na miesiąc Sympatia zanotowała spadek o 60,3 tys. użytkowników i 3,27 mln odsłon (czyli odpowiednio 4,5 i 3,9 proc.), a Badoo.com - o 137 tys. użytkowników i 79,65 mln odsłon (14,4 i 66,2 proc. w dół).
Procentowo podobne jak w przypadku Badoo zmalały wyniki kilku innych serwisów. Babciaposzukiwana.com straciła 135,7 tys. odwiedzających i 666,2 tys. odsłon (29,7 i 41,2 proc. w dół), eDarling.pl - 222,1 tys. użytkowników i 1,1 mln odsłon (58 i 33,5 proc.), a Kochaj.pl - 22,9 tys. użytkowników i 92,5 tys. odsłon (23,6 i 16,1 proc.).
Erodate.pl przy spadku liczby odwiedzających o 462,4 tys. (54,7 proc.) zyskało 12,89 mln odsłon (200,9 proc.). Natomiast Flirt.com zyskał 152,6 tys. użytkowników (60,3 proc.) i 1,25 mln odsłon (130,2 proc.), Loveaholics.com - 104,8 tys. odwiedzających (59,5 proc.) i 784,8 tys. odsłon (195,7 proc.), a Singles50.pl - 53,6 tys. użytkowników (24,7 proc.) i 552,7 tys. odsłon (102,6 proc.).












