Synertime wypromuje markę Merrell

Agencja public relations Synertime zajmuje się promocją jesienno-zimowej kolekcji butów i akcesoriów outdoorowej marki Merrell.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Synertime wypromuje markę Merrell

W obsługę nowego klienta zaangażowane są dwa działy agencji. Zespół brand PR odpowiada za działania z zakresu media relations (przygotowanie wysyłek kreatywnych, spotkania indywidualne, newslettery) oraz organizację eventów.

Zespół digital PR prowadzi kanały w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oarz  realizuje działania z zakresu blogger relations.

W portfolio marki Merrell znajdują się obuwie, odzież oraz akcesoria.

Strony nie informują o szczegółach podpisanej umowy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"