Bohaterki spotu, których zabawną relację widzowie mogli już poznać w historii z narożnikiem i żyrafką, tym razem w rodzinnym gronie rozmawiają o stole idealnym. Jureczek, partner Teściowej woli mniejszy, kwadratowy stolik, doskonały do gry w szachy, podczas gdy Teściowa preferuje duży i rozkładany, na rodzinne przyjęcia – dokładnie taki mebel, przy jakim zasiada w domu swojej Synowej.
Kampanii reklamowej w telewizji, radiu, internecie i mediach społecznościowych towarzyszy również urodzinowa akcja promocyjna w Salonach Agata.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ewa-kasprzyk-tesciowa-agata-meble-reklama-pozwala-marce-na-poszerzenie-grupy-docelowej ##
Spot jest drugim z serii „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego”, w której obok Małgorzaty Sochy w roli ambasadorki marki występuje Ewa Kasprzyk.
Nową komunikację marki uzupełniają także szeroko zakrojone działania OOH oraz aktywności w prasie.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja PZL, a do produkcji spotów został zaangażowany dom produkcyjny Film Republic. Za zakup medów odpowiada Blue 449.











