„Regeneracja przyszłości” w kampanii nowych kosmetyków Syoss SalonPlex

Firma Henkel Polska wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków do odbudowy włosa - Syoss SalonPlex. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży wspierające ich debiut odpowiada Albedo Marketing.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Regeneracja przyszłości” w kampanii nowych kosmetyków Syoss SalonPlex

Nowa seria kosmetyków do włosów Syoss SalonPlex jest pozycjonowana jako „regeneracja przyszłości”. Hasło „generacja” dedykowane marce stanowi fundament całej komunikacji związanej z wprowadzeniem nowej linii na rynek.

Kluczowym elementem promocyjnym jest edukacyjna strona internetowa. Interaktywna platforma umożliwia poznanie innowacyjnych cech produktu wynikających z zastosowania technologii SalonPlex. Mechanizmem wspierającym zdobywanie wiedzy jest konkurs prowadzony w formie quizów. Pytania w nich są systematycznie zmieniane. Henkel akcją tą chce dotrzeć nie tylko do obecnych, ale także przyszłych potencjalnych klientów, dlatego do udziału w konkursie nie jest wymagany zakup produktów z linii Syoss SalonPlex.

Poza stroną internetową do komunikacji z odbiorcami wykorzystano materiały POS. Działania zostały wzbogacone również akcjami prowadzonymi we współpracy z influencerami.

Za całość akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"