„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 8 do 29 września 2019 roku. Średnia muzycznego widowiska wyniosła 1,58 mln osób, co przełożyło się na 15,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,18 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-gra-slow-krzyzowka-tvp1-nowy-teleturniej,7170834955445889a ##
Największą widownię, wynoszącą 1,78 mln oglądających, produkcja zgromadziła 29 września. Był to nadawany na żywo odcinek, w którym widzowie Dwójki wraz z jury wybrali zwyciężczynię programu. Została nią Wiktoria Gabor, która będzie reprezentować nasz kraj w Konkursie Piosenki Eurowizji Junior 2019.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-tesciowe-i-synowe-kto-tu-rzadzi-tvp2-nowy-program,7170834611791489a ##
TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 7,30 proc. Trzeci jest Polsat (6,44 proc.), a czwarty - TVN (5,05 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest mniejsza.
Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” wyniosły 948 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/europa-da-sie-lubic-15-lat-pozniej-kontynuacja-talk-show-tvp2,7170876661295233a ##

Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.
Uczestnikami najnowszych odcinków programu były dzieci w wieku od 9 do 14 lat. Zwycięska osoba - wspomniana już wyżej Wiktoria Gabor - będzie reprezentantem Polski na Eurowizji Junior 2019 (widowisko odbędzie się 24 listopada na Arenie Gliwice). - 56. KFPP w Opolu dowiódł jaką siłę w kreacji i promocji talentów ma „Szansa na sukces”, który się potem przekłada na sukces sceniczny tych artystów - jakiś czas temu komentuował nam Jacek Kurski, prezes TVP.
Cykl prowadził Artur Orzech.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/projekt-aranzacji-sceny-konkursu-piosenki-eurowizji-junior-2019,7170834592667265a ##
Od najbliższej niedzieli TVP2 będzie emitować cykl „Szansa na sukces. Opole 2020”. W jego ramach publiczny nadawca wyłoni uczestników, którzy zaprezentują się podczas KFPP Opole 2020.











