Szczecin promuje się mistrzostwami Europy w pływaniu (wideo)

Trwa wizerunkowa kampania Szczecina nawiązująca do zaplanowanych w tym mieście mistrzostw Europy w pływaniu. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca obecnie kampania Szczecina informuje przede wszystkim, że w tym mieście od 8 do 11 grudnia będą się odbywać mistrzostw Europy w pływaniu na basenie 25-metrowym. Jednocześnie akcja promuje nowy wizerunek miasta ujęty w haśle „Odkryj na dobre Szczecin. Szczecin Floatintg Garden”.

Kampania obejmuje telewizję (Eurosport, kanały TVP), radio (Trójka i Polskie Radio Szczecin), prasę (lokalne gazety), internet (strona ecszczecin2011.eu, fanpage na Faceboku, reklamy na Onecie, informacje i konkursy w serwisie szczecin.eu) oraz outdoor (prawie 200 tablic w największych miastach). Akcję Biuro Promocji i Informacji Urzędu Miasta Szczecin przygotowało wspólnie z agencją Bono Szczecin (kreacja, produkcja, planowanie i zakup mediów) oraz firmą Black Solid Pictures Szczecin (produkcja spotu telewizyjnego).

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+