Sześć agencji walczy o budżet GE Money i BPH

Rozpoczął się przetarg na obsługę reklamową połączenia banków GEMoney i BPH. W rywalizacji bierze udział sześć agencji - w tym dwieobsługujące dotychczas te firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

14 stycznia odbyło się spotkanie rozpoczynające przetarg naobsługę reklamową połączenia banków GE Money i BPH, o którą walczysześć agencji - wśród nich pracujące dotychczas dla tych dwóch firmGrupa 66 Ogilvy i Just. Zwycięska agencja, która zostanie wybrana wpołowie marca, zajmie się opracowaniem kampanii wprowadzającej narynek nowy bank oraz przygotowaniem dla niego platformykomunikacyjnej.

Połączenie GE Money Banku i Banku BPH planowane jest na trzecikwartał bieżącego roku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"