„Szkło kontaktowe” ma lepsze wyniki od „W tyle wizji”. Obie audycje liderami w swoich pasmach

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku września br. śledzi średnio 604 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami średnio 504 tys. osób. Obie audycje są liderami oglądalności wśród stacji newsowych w swoich pasmach.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 2 września do 9 października 2019 roku wyniosła 604 tys. osób, co przełożyło się na 5,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W okresie od 2 września do 9 października br. audycję tę oglądało średnio 504 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 4,10 proc., 1,34 proc. oraz 2,02 proc.

Wyższe wyniki notowała dodatkowa część programu „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30 (również w dni powszednie). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 528 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 5,48 proc., 1,82 proc. i 2,85 proc.

grafika

Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 6 października br. - obejrzało je 788 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 7 października br., kiedy to audycja ta miała 634 tys. oglądających.

grafika

Kanał TVN24 w czasie nadawania swojego magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 4,83 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,86 proc.). Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN24 przegrywa z TVP Info.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wstaje-dzien-nowy-program-ogladalnosc-tvp-info,7170829689940097a ##

Również TVP Info podczas emisji swojej audycji jest pierwszy, wygrywając walkę z TVN24 (4,08 proc.) i Polsat News (1 proc.). Również w grupach 16-49 i 16-59 kolejność stacji jest taka sama.

grafika

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku. Komentuje on bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kropka-nad-i-590-tys-widzow-tvn24-liderem,7170829703805057a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"