Grupa TVN stawia na szkolenia. Ponad 1000 przeszkolonych osób w 90 dni

W drugim kwartale 2022 roku w TVN Warner Bros. Discovery zrealizowano kilkanaście projektów rozwojowych, w których udział wzięło ponad 1000 uczestników.  Pracownicy mogli poszerzać i wzmacniać swoje kompetencje, a szczególny nacisk położono na rozwój umiejętności przywódczych. Spółka zrealizowała też program rozwojowy dla kobiet.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

TVN Warner Bros. Discovery obserwuje wzrost zainteresowania pracowników ofertą rozwojową wewnątrz organizacji. Pracownicy w ramach wymiany wiedzy i doświadczeń chętnie uczestniczyli w II kw. 2022 r, w spotkaniach dotyczących m.in. niezwykłego świata Artificial Intelligence, przyszłości samochodów hybrydowych i elektrycznych czy też siły kobiet na antenach oraz znaczeniu ich reprezentacji - podała spółka w komunikacie.

Pracownicy oglądali także transmisję rozmowy Katarzyny Kieli, president & managing director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN z ambasadorem Stanów Zjednoczonych w Polsce, Markiem Brzezińskim w ramach panelu „Redefining the World” na tegorocznej edycji konferencji Impact. Wzięli też udział w spotkaniu z Piotrem Jaconiem nt. społeczności LGBTQ+, które towarzyszyło premierze publikacji poradnika „TRANSformacja. Dobre praktyki włączające w miejscu pracy”.

– Nasi pracownicy są stale głodni nowej wiedzy i doświadczeń, chcą się szkolić i doskonalić swoje kompetencje. Jest to dla nas niezwykle cenne – praca z tak ambitnymi osobami jest dla firmy ogromną wartością. Znamy już wyniki naszego dogłębnego badania potrzeb rozwojowych w obszarach biznesowych – dlatego też po wakacjach uruchomimy duży program rozwojowy, który ma na celu wzmocnienie umiejętności zarządzania projektami, a także serię ciekawych warsztatów i szkoleń z równie interesujących zagadnień. Dużą wagę przywiązujemy do wymiany wiedzy wewnątrz organizacji – nasi liczni i wybitni specjaliści chętnie uczestniczą w projektach i zadaniach międzyzespołowych – przyznaje Agnieszka Maciejewska, Group VP People&Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dlaczego-piotr-krasko-nie-prowadzi-fakty-tvn-odchodzi-choroba-kryzys-wizerunkowy-zwolnienie,7169802559809153a ##

Grupa stawia na rozwój kobiet

W czerwcu 2022 roku w firmie z sukcesem zakończył się wewnętrzny program rozwojowy „Leading Women” skierowany do kobiet w organizacji, które jeszcze nie pełnią ról menadżerskich, ale w przyszłości chciałby to zmienić. Aby móc w pełni rozwinąć swoje skrzydła, każda z uczestniczek odbyła 36 godzin szkoleń, których celem był rozwój kompetencji przywódczych i wzmacnianie skuteczności osobistej. Ponadto każda z pań wzięła udział w indywidualnym badaniu Extended DISC, które pokazuje indywidualne predyspozycje, obszary rozwojowe, a także naturalne style zachowania i komunikacji, odbyła sesję coachingową 1:1 z trenerką i spotkała się z gościniami specjalnymi programu, które pełnią istotne funkcje zarządcze w firmie.

W TVN Warner Bros. Discovery w drugim kwartale roku zakończono również drugą już edycję programu „Lider w zmianie”, który skierowany jest do managerów i pracowników powracających do biur po okresie wzmożonych zachorowań na COVID-19. Łącznie zorganizowano 16 webinarów – 8 skierowanych do managerów i 8 do pracowników niepełniących ról kierowniczych – na które przeznaczono w sumie 24 godziny oraz szkolenia obejmujące ponad 75 godzin warsztatów dla osób zarządzających. W warsztatach tych łącznie wzięło udział ponad 1000 osób. Wśród tematów omawianych na szkoleniach znalazły się m.in.: budowanie strategii odporności w biznesie, skuteczne i empatyczne rozwiązywanie konfliktów w zespole czy tworzenie samodoskonalącego się środowiska pracy.

W maju tego roku firma rozpoczęła program rozwojowy dla managerów pracujących w kanałach i portalach informacyjnych grupy pt. „Akademia Managera News”. Program ten – który będzie kontynuowany od września 2022 roku – ma na celu podnoszenie i wzmacnianie kompetencji przywódczych wśród ponad 50 managerów newsów. Wśród tematów szkoleń są m.in.: dbanie o dobrostan psychiczny i efektywność emocjonalną własną i zespołu, budowa zaangażowania i motywacji, sekrety efektywnej współpracy czy budowanie kultury wzrost.

W 2020 r. Grupa TVN zanotowała spadek przychodów o 9,8 proc. do 1,87 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 540,57 do 486,98 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online