Szpakowski i Borek o tym, że "taktyka jest jedna"

„Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” – to hasło kolejnej odsłony platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Legendarni komentatorzy, czyli Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do “bycia na TY”, niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Szpakowski i Borek o tym, że "taktyka jest jedna"

Tyskie jednoczy fanów piłki nożnej ponad wszelkimi podziałami. Jedni wybiorą oglądanie meczów w domowym zaciszu, drudzy będą ich świadkami na największych stadionach, a jeszcze inni – w lokalach gastronomicznych. Chcemy pokazać, że niezależnie w jaki sposób, komu i z kim kibicujesz „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na Ty” – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie. 

Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej, od lat towarzyszy fanom sportu, zwłaszcza miłośnikom piłki nożnej, m.in. jako oficjalny partner i sponsor reprezentacji Polski czy partner polskich kibiców.  

W związku ze zbliżającymi się piłkarskimi Mistrzostwami Europy marka wraca z nową reklamą, w której głos zabiera ambasadorski duet: Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek. Zachęcają wszystkich kibiców do wspólnej celebracji.  

Ponadto marka przygotowała specjalne opakowanie Tyskie Gronie w turniejowej szacie graficznej zainspirowanej barwami państw biorących udział w mistrzostwach. Dodatkowo, świętując awans kadry do turnieju, marka wprowadza do szerokiej dystrybucji w największych sieciach handlowych Tyskie biało-czerwone - Oficjalne Piwo Reprezentacji Polski - specjalnie uwarzone do kibicowania drużynie z orłem w godle.   

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Produkcją zajął się zespół Papaya films, postprodukcją – Lunapark, udźwiękowieniem – Juice, planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith, identyfikacją wizualną opakowań – agencja BNA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"