„Szpilki na Giewoncie” dały Polsatowi średnio 23,41 proc. udziału w grupie 4+ oraz 25,65 proc. udziału w grupie 16-49 (przed rokiem odpowiednio 17,57 proc. i 20,6 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Polsat w trakcie emisji serialu był liderem w rynku telewizyjnym. Druga pozycja z 17,5 proc. udziału w rynku przypadła stacji TVN (w grupie 16-49 – 20 proc. udziału). Wpływy reklamowe wyniosły 19,37 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Produkcję oglądały głównie kobiety oraz mieszkańcy miast różnego szczebla. Kolejny sezon „Szpilek na Giewoncie” planowany jest na wiosnę 2011.
Szpilki na Giewoncie" to historia dziewczyny z Warszawy, pracującej w agencji reklamowej, która zostaje przerzucona do malutkiego oddziału firmy w Zakopanem. W roli głównej występuje Magda Schejbal, a oprócz niej grają m.in.: Krzysztof Wieszczek, Bartłomiej Topa, Maciej Kozłowski czy Tomasz Schimscheiner. Scenariusz napisał Radosław Figura, a serial dla Polsatu produkuje firma Paisa Films.












