Sztuczna inteligencja pomaga Arena Group w pisaniu artykułów

Arena Group Holdings, wydawca m.in. magazynów "Sports Illustrated" i "Men's Journal", wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia artykułów i podsuwania dziennikarzom ciekawych tematów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Arena Group poinformowała, że współpracuje ze startupami Jasper i Nota, zajmującymi się sztuczną inteligencją, w celu generowania artykułów opartych na informacjach pochodzących z własnej biblioteki treści.

Wydawca współpracuje także z firmą OpenAI, która stoi za szybko zyskującym ostatnio na popularności internetowym generatorem tekstu ChatGPT.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/buzzfeed-chatgpt-sonda-quiz-zwolnienia,7169714164729985a ##

W "Men's Journal" już pojawiają się artykuły wygenerowane przez sztuczną inteligencję, takie jak "Proven Tips to Help You Run Your Fastest Mile Yet" ("Sprawdzone wskazówki, które pomogą Ci przebiec najszybszą jak dotąd milę"), czy "The Best Ways for Men Over 40 to Maintain Muscle" ("Najlepsze sposoby na utrzymanie mięśni przez mężczyzn po 40."). Powstały one na podstawie informacji pochodzących z 17-letniego archiwum działu Men's Fitness.

Arena Group zapewnia, że nie ma zamiaru zastępować sztuczną inteligencją dziennikarzy. Jak twierdzi Ross Levinsohn, prezes i dyrektor generalny firmy, jej celem jest wspieranie tworzenia wideo, biuletynów, treści sponsorowanych i kampanii marketingowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC