Kampania, która potrwa do października, będzie realizowana w kanałach digital (YouTube, Meta, TikTok), w ramach współpracy z influencerami oraz na dwóch nośnikach OOH w Warszawie.
- Otwarta i bezpieczna relacja z psychoterapeutą to podstawa do tego, aby terapia przynosiła efekty i wpływała na trwałą poprawę samopoczucia. Znalezienie właściwego psychoterapeuty to jednak nie musi być żmudny, wielogodzinny research, ryzyko wydania sporej kwoty na sesję z terapeutą, który nie spełni naszych oczekiwań lub czekanie kolejny rok na pierwszy dostępny termin. Wystarczy wejść na hedepy.pl, wypełnić krótki test dopasowania (maks. 5 minut), a my na podstawie algorytmu dobierzemy właściwego specjalistę. Na sesję online można umówić się od razu wygodnie przez platformę, często nawet na kolejny dzień. W przypadku braku zadowolenia ze specjalisty, zwracamy koszty sesji i pacjent może spróbować z innym terapeutą - mówi Carolina Stefaniak, nowa chief marketing officer firmy na Polskę.
W ramach rebrandingu Hedepy wdrożyło nową odsłonę i funkcjonalności strony internetowej, nowy logotyp, szatę graficzną oraz tone of voice. Wszystkie elementy podkreślają właściwe dopasowanie pacjenta i terapeuty, które jest kluczowe w efektywnych sesjach i osiąganiu celów postawionych w psychoterapii.

Dostępna jest także aplikacja (Android i iOS), dzięki której dostęp do swojego psychoterapeuty można mieć... w kieszeni. Kampania w mediach społecznościowych (Youtube, Meta, Tiktok) przybliży hasło „Dobra terapia zaczyna się od dobrego terapeuty”.
Z kolei wybrani influencerzy podzielą się swoimi doświadczeniami z szukaniem psychoterapeuty i pokażą, w jaki sposób odbywa się dopasowanie terapeuty do pacjenta w Hedepy.











