Szybki rozwój rynku mobilnej reklamy

Rynek mobilnej reklamy notuje szybki wzrost w krajach grupy BRIC (Brazylia, Rosja, Indie, Chiny).

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma eMarketer szacuje, że w zeszłym roku najwięcej na mobilną reklamę wydano w Chinach (101,0 mln USD), a następnie w Indiach (20,8 mln USD), Brazylii (6,1 mln USD) oraz Rosji (4,8 mln USD).

W najbliższych kilku latach spodziewany jest szybki wzrost nakładów w tym sektorze w każdym z wymienionych krajów, a szczególnie w Chinach, gdzie w 2012 roku mają one wynieść 699,9 mln USD. Tymczasem w Indiach wydatki te mają wówczas sięgnąć 85,4 mln USD, w Brazylii 40,9 mln USD, a w Rosji 22,4 mln USD.

eMarketer prognozuje również, że w latach 2009 - 2014 liczba użytkowników telefonów komórkowych w Chinach zwiększy się z 747,4 miliona do 1,31 miliarda. Z kolei w Indiach spodziewany jest wzrost z 525,2 do 853,0 mln, w Brazylii ze 174,0 do 212,3 mln, a w Rosji ze 174,3 do 200,3 mln użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"