Średnia widownia piątej edycji "Szymon Majewski Show" wyniosła2,74 mln widzów - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych nazlecenie Wirtualnemedia.pl.
Udziały stacji w rynku w czasie nadawania widowiskaukształtowały się na poziomie 24,38 proc. (w grupie 4+) i 25,5proc. (w grupie 16-49) i były wyższe niż przy emitowanej rok temutrzeciej serii show, którą oglądało średnio 2,57 mln osób przyudziałach wynoszących odpowiednio 22,23 proc. i 24,54 proc.
W czasie emisji "Szymon Majewski Show" (poniedziałki 21.30 -22.30) TVN była stacją drugiego wyboru. Najwięcej widzów (2,77 mln)przyciągał wtedy Polsat, który nadawał filmy w cyklu "Megahit". Natrzecim miejscu znalazła się Dwójka ("Panorama" i "Brzydula Betty";2,13 mln), a czwarta - Jedynka ("Teatr Telewizji" i "Forum"; 1,22mln). TVN zajęła drugie miejsce także wśród widzów z wieku od 16 do49 lat, również ustępując Polsatowi.

Dane TNS OBOP pokazują, że show Szymona Majewskiego oglądałygłówne kobiety. Większość widzów programu pochodziła z miast, byław wieku od 34 do 64 lat i miała wykształcenie średnie bądźzawodowe.
Na reklamach emitowanych przy programie TVN zarobiła w sumie27,3 mln zł, czyli o 10,1 mln zł więcej niż przy krótszej o jedenodcinek, emitowanej zeszłej jesieni, trzeciej serii programu (danecennikowe, bez rabatów).
Kolejna, szósta już edycja "Szymon Majewski Show" pojawi się wTVN wiosną przyszłego roku.











