Świąteczna kampania reklamowa Plusa wspiera ofertę zakupu sprzętów na raty 0% bez kosztów abonamentu u operatora.
W spotach Szymon Majewski wciela się w doradcę prezentowego, który podpowiada, jaki smartfon mają kupić rodzice dla syna czy młody chłopak dla ukochanej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-swiateczna-promocja-dostep-do-tidal-hbo-i-ligi-mistrzow-uefa-za-darmo-warunki-promocji,7170817028233345a ##
Spoty emitowane są w telewizji i internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa, spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Grupa Cyfrowy Polsat, do której należy Polkomtel, operator sieci Plus, na koniec czerwca br. miała sprzedanych w modelu abonamentowym 7,6 mln jednostkowych usług telefonii mobilnej i 1,79 mln internetu.

Metryczka kampanii:1. Kampania: Smartfony bez kosztów abonamentu2. Nazwa reklam: „Rodzice – LG K50s" i „Zakochany – Huawei Nova 5T"3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.4. Agencja: Scholz&Friends Warszawa5. Reżyser: Łukasz Jaworski6. Scenariusz: Chrystian Kaczorek, Rafał Szultk, Józek Dutkiewicz7. Producent: Ryszard Kłosowski8. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.9. Postprodukcja: Rio de Post10. Dom mediowy: Vizeum11. Media: TV, Online











