W nowej reklamie PKO BP Szymon Majewski rozmawia przez lustro z Alicją z krainy czarów.
To kolejny spot banku w ramach cyklu kreatywnego „Szymon na krańcach świata”, w którego poprzednich odsłonach Majewski odwiedzał Królewnę Śnieżkę (obejrzyj ten spot), Marsjan (zobacz to) i Afrykę (obejrzyj to).
Nowa reklama podkreśla, że przy Mini Ratce za każdy pożyczony tysiąc złotych rata wynosi 25 zł, a pożyczkę można otrzymać podczas jednej wizyty w banku.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne: informacyjne, sportowe, przyrodnicze, popularno-naukowe, filmowe, rozrywkowe), radio, internet (sieci afiliacyjne, porównywarki finansowe Comperia i Total Money, mailingi w głównych portalach zasięgowych, działania w Google i na You Tubie) oraz BTL (ulotki, plakaty, maski bankomatowe, „potykacze” przed oddziałami).

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, a reklamy internetowe - agencja OS3 multimedia. Media kupił dom mediowy Universal McCann, a działania w internecie realizuje dom mediowy Value Media.











