W ramach kampanii „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” Aluprof skupia się na promowaniu swoich flagowych produktów – energooszczędnej ślusarki aluminiowej.
Celem międzynarodowej kampanii jest zwrócenie uwagi inwestorów indywidualnych na kwestię efektywności energetycznej budynków i korzyści, jakie się z nią wiążą – zarówno finansowe, jak i związane z ochroną klimatu.
Sędzia piłkarski Szymon Marciniak w kampanii Aluprof
W ramach działań realizowanych we współpracy z ambasadorem marki, sędzią piłkarskim Szymonem Marciniakiem, zaplanowano m.in. telewizyjne spoty reklamowe, reklamy prasowe oraz szeroko zakrojone działania w internecie i mediach społecznościowych. Istotnym elementem graficznym kampanii jest zielona kartka i towarzyszące jej hasło „Gramy fair z naturą”.

Za koncepcję kampanii odpowiada kolektyw kreatywny Digi Digi, produkcję filmów i sesji koordynuje F4 Studio, natomiast reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski.











