T-Mobile biegająco reklamuje smartfony i laptopy (wideo)

Pod hasłem „Biegnij do T-Mobile” startuje kolejna kampania reklamująca tanie smartfony i laptopy dostępne w T-Mobile. Akcję przygotowały firmy G7 i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania T-Mobile zachęca klientów innych operatorów telefonicznych do przeniesienia numeru do tej sieci. Reklamy informują, że w T-Mobile smartfony i laptopy są dostępne za złotówkę w niskich abonamentach, np. Samsung Galaxy S Plus w taryfie za 69,9 zł miesięcznie, a Acer Aspire S3 przy opłacie miesięcznej 169,9 zł. Akcja wspiera rozpoczynaną jednocześnie promocję „Smartfonowa okazja” (przeczytaj więcej o niej).

To kolejna w tym roku kampania, w której T-Mobile reklamuje swoją ofertę smartfonów i laptopów. Poprzednio sieć promowała te urządzeni z gwarancją najniższych cen (więcej o tej kampanii).

Obecne działania reklamowe obejmują telewizję i radio (reklamy w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, sponsoring wielu programów telewizyjnych), internet oraz outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych