T-Mobile daje 20 mln zł rocznie za sponsorowanie Ekstraklasy

Według nieoficjalnych informacji T-Mobile ma przez najbliższe trzy sezony być sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy. Roczny koszt to 18-20 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Informację, że T-Mobile zostanie sponsorem Ekstraklasy, podała „Gazeta Wyborcza”, powołując się na nieoficjalne źródła. To, że Polska Telefonia Cyfrowa prowadzi w tej sprawie rozmowy z władzami piłkarskich rozgrywek ligowych, potwierdził już wcześniej Miroslav Rakowski, prezes PTC (więcej na ten temat).

Sponsoring Ekstraklasy ma pomóc wejść na polski rynek marce T-Mobile, która zastępuje właśnie Erę. Za granicą ten pierwszy brand jest sponsorem m.in. Bayernu Monachium i pierwszej ligi austriackiej.

Według doniesień „Wyborczej” Polska Telefonia Cyfrowa oferuje Ekstraklasie trzyletnią umowę, w ramach której kluby będą otrzymywać rocznie 18-20 mln zł, a jeśli będą odnosić sukcesy w europejskich pucharach - jeszcze więcej. Oferta PTC to jedyna propozycja sponsoringowa, którą otrzymała spółka organizująca te rozgrywki.

Ekstraklasa nie ma sponsora tytularnego od połowy 2008 roku, kiedy skończyła się umowa z Orange. Przez cztery wcześniejsze lata koncern ten za obecność w nazwie rozgrywek i na koszulkach zawodników zapłacił klubom ponad 30 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu