W nowym spocie reklamowym T-Mobile promuje starter z możliwością włączenia 4800 GB (12x400 GB) ekstra przez rok, przy wyborze oferty cyklicznej za 45 zł, która odnawia się co 30 dni.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-koniec-taryfa-frii-jak-zrezygnowac-nowa-oferta ##
Aby włączyć paczkę gigabajtów, wystarczy włączyć ofertę cykliczną „GO! L” za 45 zł, a następnie w aplikacji „Mój T-Mobile” aktywować „Rok Internetu”. Włączając ofertę „Rok Internetu”, klient T-Mobile na kartę może otrzymać nawet 12 pakietów po 400 GB każdy: pierwszy od razu po aktywacji promocji, a kolejne 11 pakietów (każdy po 400 GB) w dniu odnowienia oferty „GO! L”, dzięki czemu w ciągu 365 dni może się cieszyć aż 4800 GB z zasięgiem T-Mobile.

T-Mobile stawia na internet mobilny
W ramach oferty ”GO! L” użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, 30 GB i dodatkowe 30 GB po doładowaniu konta za 45 zł, z których może korzystać przez 30 dni. Dodatkowo zyskuje dostęp do technologii 5G.
Kampania, która właśnie wystartowała, obecna będzie nie tylko w telewizji, ale również na nośnikach zewnętrznych OOH i DOOH, na stronie www, social mediach oraz w punktach sprzedaży.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szef-krrit-o-karze-dla-tok-fm-nie-moze-byc-wieksza-spodziewam-sie-przedluzenia-koncesji ##
Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Materiały do sklepów opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.











