Zmiany w cenniku i warunkach korzystania z dostępu do sieci mobilnej w ofercie Internet Domowy T-Mobile zostały wprowadzone 3 stycznia br.
W ofercie zapewniającej prędkość do 20 Mb/s miesięczny abonament wzrósł z 45 do 49 zł. Z kolei w opcji oferującej przepustowość do 60 Mb/s cena została podniesiona z 55 do 59 zł.
Wraz ze wzrostem opłat zmieniono także warunki korzystania z oferty pozwalającej użytkownikom na darmowe testowanie usługi dostępu do sieci przed jej ewentualnym zakupem. Wcześniej użytkowników mógł testować ofertę przez 30 dni, od 3 stycznia br. skrócono ją do 14 dni.
Na koniec września ub.r. T-Mobile Polska miał 10,3 mln klientów, o 924 tys. mniej niż przed rokiem, przy czym liczba abonentów wzrosła o 256 tys. do 6,8 mln. Wpływy firmy w skali roku zmalały o 1,2 proc., a skorygowana EBITDA - o 30,9 proc.












